سفارش عمده چرم گاوی عسلی

به طور کلی چند محصول در کشور ما وجود دارند که جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده و یکی از همین محصولات که در راس همه قرار گرفته، چرم گاوی عسلی می باشد که کارایی هایی متنوعی را به دنبال داشته و با تکیه بر آن فرآورده ها و محصولات چرمی گوناگون را می سازند که هر یک در جای خود بسیار پرکاربرد و محبوب هستند. اما یکی از انواع چرم که به بازارهای خارجی راه یافته و اکنون توسط بزرگترین مراکز تولید چرم در کشور تولید و رونمایی شده، چرم گاوی صادراتی می باشد که امتیازات ویژه ای را به همراه دارد.

سفارش عمده چرم گاوی عسلی

آشنایی با انواع چرم گاوی

آشنایی با انواع چرم گاوی خصوصیات چرم گاوی چیست؟ در کنار زعفران، زرشک و پسته ایرانی که هر یک به طور جداگانه و مجزا ارزش بالایی داشته و در حوزه فروش به مراتب خوبی دست یافته اند، می توان از محصول ارزشمند دیگر که تولید آن به صورت انبوه در کشور ما صورت گرفته نام برد که آن چرم می باشد، چرم نیز در کنار محصولات نامبرده قرار داشته و بیش از آنکه در بازار داخلی کشور مطرح باشد، در بازارهای خارجی یا صادراتی به جایگاه رسیده است. اما در اشاره به یکی از بهترین انواع چرم ایرانی که بیشترین آمار تولید و عرضه را به دنبا داشته و در حوزه های کاربردی نیز حضوری پررنگ یافته است، می توان چرم گاوی صادراتی را نام برد که با توجه به برخورداری از خصایص بارزی همچون استحکام، تبدیل به یکی از پرمصرف ترین انواع چرم شده و جالب است بدانید که این محصول بیش از هفتاد درصد سهم بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده که درصد قابل ملاحظه ای است!

موضوع دیگری که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و خالی از فایده و لطف نخواهد بود، معرفی تولید کنندگان چرم گاوی می باشد، در واقع منظور اشاره به تولیدکنندگان جهانی این محصول می باشد که اقدام به تولید چرم صادراتی گاوی کرده اند و ایران نیز در زمره آنها قرار دارد، اما در معرفی سایر تولیدکنندگان این محصول می توان ایتالیا را نام برد که تبدیل به بزرگترین تولیدکنندگان چرم در دنیا شده و بعد از آن نوبت به کشور چین می رسد. البته در کنار کشورهای مذکور می توان به هند هم اشاره کرد که سهم چشمگیری را در حوزه تولید چرم از آن خود کرده و همچنین کشورهای روسیه، کره و برزیل هم در تولید چرم و حتی صادرات چرم گاوی، نقش پر رنگی داشته اند، لازم است بگوییم که بر طبق نظر مصرف کنندگان، چرم ایتالیا از بالاترین کیفیت و چرم متعلق به چین هم از پایین ترین کیفیت و در نتیجه ارزان ترین قیمت برخوردار می باشد. مقاومت چرم بسیار اهمیت دارد.

چگونگی تولید چرم گاوی عسلی

مشخصات چرم مرغوب چیست؟ فرآورده ها یا محصولاتی که جنس چرمی داشته و ساختار اصلی شان از چرم می باشد، امروزه به حد بالایی از محبوبیت و توجه در بین مخاطبان دست پیدا کرده و تبدیل به بهترین نوع محصولات شده اند، در واقع محصولات چرمی به دلیل زیبایی متمایزی که از سایر محصولات داشته و همچنین با وجود برخورداری از بالاترین کیفیت است که به این جایگاه رسیده و روز به روز هم بر محبوبیت آنها افزوده می شود. اما موضوع مهمی که در ادامه خواهیم گفت، ذکر مواردی به منظور شناخت شما از انواع چرم می باشد که در این باره باید بگوییم چرم که حالا از آن محصولات متعددی را تولید می نمایند، به طور کلی به دو نوع چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم بندی شده و توضیحاتی را در خصوص آنها در قسمت زیر ارائه خواهیم داد:

چرم طبیعی:

این چرم را از پوست حیوانات مختلف از قبیل گاو، شترمرغ، بز، مار، کروکودیل و غیره بدست آورده و به منظور بالا بردن دوام و ظهور ویژگی های مثبت دیگر در آنها، عملیات دباغی را انجام می دهند که این عملیات با تکیه بر مواد مختلف از جمله مواد گیاهی، مواد شیمیایی و ترکیبی از این دو صورت می پذیرند، همچنین باید اضافه کنیم که این گروه از چرم ها بر حسب استحکام، به انواع مختلفی طبقه بندی گشته که از آن جمله می توان چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین را نام برد. در گروه چرم های سبک که ظرافت بیشتری را دارا هستند، چرم گوسفند و بز قرار داشته و از آن به منظور تولید انواع لباس مانند دستکش و کاپشن استفاده می نمایند، به علاوه چرم های نیمه سنگین هم که از لطافت و نرمی بالا برخوردار می باشند، از پوست کروکودیل و شترمرغ بدست آمده و انواع محصولات چرمی لاکچری را با آن تولید می نمایند، چرم های سنگین هم بسیار مقاوم و بادوام بوده و برای تهیه آنها از پوست شتر و گاو استفاده می نمایند. جهت سفارش چرم گاوی تماس بگیرید.

چرم مصنوعی:

یکی از خصوصیات بارزی که این محصول را از چرم طبیعی جدا و تفکیک نموده، این است که قیمت کمتری را به خود اختصاص داده و از لحاظ رنگ و طرح یا ظاهر هم با تنوع بالاتری همراه می باشد، همچنین باید بگوییم که این چرم در مقایسه با چرم طبیعی، سطح صاف و یکدست تری داشته و علت آن هم این است که آن را با تکیه بر دستگاه تولید می نمایند، به علاوه انعکاس نور در این چرم هم یکدست دیده شده و برخلاف چرم طبیعی، آب را به خود جذب نخواهد کرد. این را هم باید اضافه کنیم که چرم مصنوعی در مقایسه با چرم طبیعی، در مقابل حرارت یا اشتعال، واکنش نشان داده و می سوزد، بنابراین باید آن را از این عوامل دور نگه داشت، خوب است بدانید که چرم مصنوعی در مقایسه با چرم طبیعی حاوی لطافت کمتری نیز بوده و بنابراین از این لحاظ نیز با آن کاملاً تفاوت دارد.

کاربرد چرم گاوی در صنایع مختلف

کاربرد چرم گاوی در صنایع مختلف همانطور که مستحضر شدید، چرم گاوی تبدیل به یکی از پراهمیت ترین انواع چرم شده که ویژگی های ظاهری و کیفی ممتاز آن از یک و قیمت مناسب چرم گاوی از سوی دیگر منجر به توسعه این محصول در حوزه کاربرد و فروش شده اند و وقتی نگاهی به لیست چرم های طبیعی بیندازیم، بیشترین آمار تولید و مصرف را در این محصول خواهیم دید، حال می خواهیم تا شما را با جوانب دیگری از این محصول آشنا نماییم که آن هم مشخصات چرم گاوی مرغوب می باشد و در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  • چرم های طبیعی اگرچه تنوع زیادی ندارند، اما این قضیه در مورد چرم گاوی واقعاً فرق داشته و این چرم تنوع خوبی را به خود اختصاص داده و اگر بخواهیم انواع چرم گاوی را نام ببریم، می توان به چرم اشبالت، چرم نبوک، چرم ورنی، چرم الگانت، چرم میلینگ، شرانگ، فلوتر، هورس، ناپا و شبرو را نام برد.
  • چرم شرانگ گاوی از ورقه ورقه کردن چرم ضخیم بدست آمده و به سطوح پرزدار لطیف اشاره دارد که همراه با برس کشی راحت بوده و بسیار محکم می باشند.
  • چرم نبوک گاوی در مقایسه با چرم شرانگ، استحکام بیشتری داشته و مقاومت آن نیز بالاتر است، همچنین این چرم دارای رخ مخملی و خاصی بوده و قیمت بالایی را هم به خود اختصاص داده است؛ چرم ورنی هم دارای سطح براقی بوده و برای همه یک محصول نام آشناست که از آن برای ساخت انواع کفش و کیف بهره برده و طرفداران زیادی را داراست.
  • چرم الگانت از سطح لطیف برخوردار بوده و نسبتاً براق است، همچنین این محصول جزو چرم های لوکس به شمار آمده و از مشخصه های بارز آن این است که مقاومت زیادی را به خراش نشان می دهد.
  • چرم میلینگ گاوی هم از سطوح دانه دانه برخوردار بوده و خصایص بارزی همچون انعطاف پذیری زیاد و نرمی فوق العاده ار در خود جای داده است؛ چرم شرانگ دارای بافت طبیعی و اصلی خود بوده و با توجه به پرداخت های کمتری که روی آن صورت گرفته، همراه با دوام و عمر طولانی خواهد بود.
  • از مشخصه های چرم فلوتر هم می توان به لطافت آن اشاره کرد، همچنین استحکام، ضخامت و مقاومت بی نظیری را نیز به همراه دارد، چرم هورس نیز دارای سطح پرزدار و مخملی بوده و ایستایی آن بسیار عالی است.
  • چرم ناپا نیز حاوی مرغوبیت بسیار زیادی بوده و از چرم شبرو هم به عنوان یک چرم مناسب در تهیه کفش و کیف بهره می جویند.

دلایل محبوبیت چرم گاوی عسلی

تا به اینجا با چرم گاو و تمام ابعاد آن به خوبی آشنا شدید، حالا وقت آن رسیده تا اندکی هم درباره مراحل ساخت چرم گاوی، اطلاعاتی را کسب نمایید که به این مراحل به صورت مجزا در قسمت پرداخته شده و توجهتان را به آنها جلب خواهیم کرد:

  • در مرحله نخست ابتدا مو یا پرز پوست های خام حیوانی را از آنها جدا کرده با اسید و نمک ترکیب می کنند که به فرآورده های حاصل، سالامبور گفته می شود.
  • سپس پوست های مورد نظر را با نمک کروم قلیایی دباغی ترکیب نموده و در اثر این عملیات، پوست های خیس و آبی رنگ به وجود می آیند که به آنها وت بلو اطلاق می گردد.
  • حالا نوبت اضافه کردن برخی از مواد تحت عنوان پرکننده روغنی و اسید به پوست وت بلو رسیده که محصول بدست آمده را چرم کراست می نامند.
  • اکنون به منظور تولید کراست به چرم دباغی شده کامل، آن را در معرض شستشو قرار داده، عملیات آهک دهی را شروع می کنند، پس از آن عملیات لش زدایی و موگیری شروع شده، بعد هم عملیات آهک گیری و آنزیم دهی را آغاز نموده و سپس نوبت به برش، تراش و رنگ آمیزی چرم خواهد رسید. عرضه چرم عسلی در این مرکز امکان پذیر است.

مهمترین خصوصیات چرم گاوی

مهمترین خصوصیات چرم گاوی قیمت چرم گاوی عسلی در زندگی روزمره ما نقش بسزایی داشته و کاربردهای گسترده ای را پیدا کرده است، با تکیه بر این متریال طبیعی و مرغوب است که محصولات متنوع از جنس چرم را رقم زده و در موقعیت های مختلف از آنها استفاده می نمایند، اگر بخواهیم به توضیحات بیشتری راجع به کاربرد چرم در زندگی روزانه بپردازیم می توان گفت هر یک از کیف های چرمی ای که در بازار دیده و برای خرید جذبشان می شویم، از چرم بدست آمده و علاوه بر یک ظاهر زیبا و خوشایند، استحکام و عمر بالایی خواهند داشت. فروش چرم صادراتی در این سایت انجام می شود.

انواع کفش چرمی اعم از کفش های رسمی، مجلسی، پیاده روی و طبی که از جنس چرمی برخوردار می باشند، از کاربرد بالای چرم حکایت داشته و حتی مبل های چرمی ای که نشستن راحتی را نصیبمان می سازند هم از متریال چرمی تولید شده اند، اکسسوری هایی مثل کمربند، دستکش، کیف پول، جا کارتی، جلد آینه، جلد کتاب و غیره که همگی از جنس چرمی برخوردار می باشند هم کاربرد چرم در زندگی ما انسان ها را بازگو کرده و به طور کلی مصارف گسترده ای را می توان از آن این متریال دانست.

نکات مهم هنگام خرید چرم طبیعی

با توجه به اینکه تنوع قابل توجهی در چرم گاوی به چشم خورده و با انواع و اقسام این محصول در بازار فروش مواجه می باشیم، لذا در بررسی کیفیت چرم گاوی می توان اعلام داشت که بر اساس نوع چرم، کیفیت ها متفاوت خواهند بود. خرید چرم مرغوب را از این سایت انجام دهید. برای مثال چرم ناپا گاوی در سطح عالی ای از کیفیت قرار داشته و پس از آن هم چرم الگانت است که از کیفیت بالایی بهره برده و به ترتیب چرم فلوتر، چرم اشبالت، چرم نبوک و غیره هم در مراتب دیگری از کیفیت قرار گرفته اند، اما به طور کلی که بخواهیم این بررسی را انجام دهیم، می توان عنوان داشت که چرم گاوی یکی از باکیفیت ترین چرم های موجود به شمار آمده و بی جهت نیست که به عنوان چرم گاوی صادراتی توانسته بازارهای جهانی را به تصاحب خود در بیاورد. قیمت چرم گاو بسیار مناسب خرید است. تولید چرم عسلی را در این سایت دنیال کنید.

مراکز عرضه چرم گاوی عسلی

مراکز عرضه چرم گاوی عسلی هم اکنون خرید چرم طبیعی و اعلا به صورت مستقیم و از سوی عرضه کنندگان مطرح و معتبر چرم طبیعی صورت گرفته و می توانید در یک اقدام سریع و به موقع از این محصول بهره مند شوید، اما یکی از عرضه کنندگان برتر این محصول که قدم در راستای عرضه و فروش چرم گاوی عمده گذاشته و تا به حال مرجع خرید خیلی از خریداران چرم بوده است، مرکز فوق بوده که سابقه درخشانی را از خود به جا گذاشته است. پس با خاطری آسوده می توانید از این طریق اقدام نموده و روند سریع و کوتاهی از خرید را طی نمایید، لازم به ذکر است در اینجا انواعی از بهترین چرم صادراتی اعم از چرم گاوی برای شما عزیزان تدارک و آماده شده که می توانید پس از بررسی کامل هر یک و طی دریافت راهنمایی های جامع، از این چرم بی نظیر برخوردار شوید و با توجه به فروش و عرضه مستقیم و بی واسطه این محصول، فرصت دستیابی به چرم گاوی ارزان را هم خواهید داشت.

265

  1. سلام مقالتون رو خوندم میخواستم بدونم از این چرم گاوی عسلی تو حوزه تولید دستبند‌های چرم هم میشه استفاده کرد؟ مقاومت لازم برای این کار رو دارن؟

    • معمولا کسانی که تولیدی کیف و کفش چرمی دارند از چرم گاوی برای تولیدشان استفاده می کنند همچنین از این چرم می توان انواع دست بند و غیره درست کرد

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت افرود گالری من چرم افروز را به همه پیشنهاد می‌کنند چون بسیار با کیفیت و بادوام و همینطور با قیمت مناسب در هر کجای ایران که باشید در سریعترین زمان ممکن به دستتان می رسد ممنون از قسمت مشاوره و فروش بسیار خوب بنده را در جهت خرید بهتر راهنمایی کردند درود بر شما

  3. باسلام خدمت شما ببخشید قیمت رو میفرمایین؟از این چرم میشه برای مبل استفاده کرد؟فقط به صورت عمده فروش دارین؟

  4. رنگ عسلی از نوع چرم بسیار جذابه و کاربرد مختلفی داره و دارای استحکام و ماندگاری بالایی هست

  5. چرم گاوی خیلی سطح نرم وصافی رو داره و هم قیمتش نسبت به چرم های دیگه مناسب تر هست مخصوصا که با این رنگ عسلی خیلی جذابتر به چشم میاد

  6. سلام من چند نوع دست بند سفارش دادم برای هرکسی کادو بردم واقعا چشمگیر و زیبا بود ممنون از کیفیت و قیمت های بسیار مناسب شما

    • اتفاقا منم خریداری کرده بودم و بسیار عالی هستش این محصولات با تشکر

  7. سلام وقتتون بخیر
    توضیحات مقاله خیلی جامع و کامل بود
    ممنون از سایت خوبتون
    ارسال به شهرستان هم دارید ؟

    • بله به تمام نقاط ایران ارسال دارند عالیه سرعت ارسال شون سریع میرسه دستمون

  8. چند نوع طرح و مدل ساخته از چرم گاو عسلی رو دارید؟ بتونیم طرح های بیشتر از این محصول با کیفیت رو‌ببینیم

  9. با عرض سلام و وقت بخیر ،چرم گاوی بهترین نوع چرم هست و محصولاتی که از این چرم درست میشن کیفیت خیلی خوبی دارند ،من همیشه از این سایت سفارش میدم و از خریدم هم خیلی راضی هستم ،با تشکر فراوان

  10. برای تولیدی کیف چرممون نیاز ب خرید عمده و پیاپی از شما داریم، لطفا راهنمایی بفرمایید از چ طریقی و چطور

  11. سلام خیلی ممنونم بابت مطالب مفید سایتتون من از چرم های عسلیتون خریداری کردم و خیلی راضی بودم دوباره هم سفارش دادم هم قیمت خیلی مناسبی داره هم در زمان کمی به دستم رسید باتشکر از تمام دست اندرکاران

  12. با سلام و عرض خسته نباشید.
    دوستم با خرید عمده از این چرم گاو عسلی تو خونه کیف می‌دوزه و بفروش میرسونه . من هم ازش خرید کردم واقعا جنس با کیفیت و خوبی داره.

  13. سلام درسته که این چرم با رنگ خاصِ عسلی جزو برترین چرم ها و لوکس ترین پارچه های دنیا هست، ولی من از رنگ اون متاسفانه خوشم نمیاد و از نظر من لوکس محسوب نمیشه. فقط چون همسرم کیف این رنگ عسلی رو داشت و خیلی راضی بود، خواستم برای ایشون یک کیف با پارچه ی چرم عسلی سفارش بدم.

  14. سلام خدا قوت به سایت چرم گاوی عسلی واقعا اگر دنبال چرم با کیفیت هستید این سایت بسیار قابل اعتماد هست چون تنوع درچشم بالاست باعث شده از کیفیت های چرم کاسته بشه به همین منظور بهترین انتخاب همین سایت هست

  15. سلام اطلاعات خوبی تو سایتتون بود من تا حالا نمیدونستم چرم گاوی هس مطالب سایتتون برام جالب بود

    • بله منم نمیدونستم اینقدر با کیفیت و با تنوع در بازار موجود می باشد

  16. باسلام چون کیف چه زنانه وچه مردانه درروزکاربردزیادی داردپس همیشه سعی درخریدبهترین انرادارم که تامدت زیادی ازش استفاده کنم وچون سایت شما بهترین ومرغوبترین چرمها رادارا میباشد ازاین سایت خریدکردم که خوشبختانه بااستقبال زیادی درجمع اقوام وخانواده روبروشدم ممنونم ازمحصولات چرمی بی نظیرتون خداقوت

  17. با سلام و خسته نباشید خدمت شما. کیفیت بالای چرم گاوی بر کسی پوشیده نیست و رنگ عسلی هم جزو لوکس ترین و در عین حال کلاسیک ترین رنگ هاست. میخواستم بدونم حداقل چند پا یا فوت باید سفارش بدیم که خریدمون از طریق سایت شما عمده محاسبه بشه؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  18. سلام وقتتون بخیر
    چرم گاو عسلی از نظر کیفیت و زیبایی خیلی عالیه خیلی خوبه که در کشور ما همچین محصولات فوق‌العاده ای عرضه میشه من حتما یکی تهیه میکنم چون واقعا از هر لحاظ چشمگیر هستن و جنسشون هم عالیه
    ممنون بابت سایت چرم گاو عسلی مطالبش خیلی دقیق و عالی بود موفق باشید

  19. سلام این چرم تون خیلی عالی و خوشرنگه، چرم تون فوق العاده زیباست.این چرم یه چیز دیگست.ظریف و تمیز

  20. سلام توضیحاتتون عالی بود و خیلی دنبال این محصول گشتم و جایی‌بهتر از سایت شما پیدا نکردم و حتما سفارش میدم

  21. سلام وقت بخیر. فکر کنم چرم عسلی از رنگها و چرم هوایی هست که ما بیشتر از هر چرم با هر رنگ دیگه توی ذهنمون هست. بیشتر از بقیه در دسترس هستش.

  22. کیف های چرم گاوی عسلی تون خیلی خیلی قشنگ هستند. خواهش میکنم تک فروشی هم بذارید که ما بتونیم خرید کنیم. ممنون از شما

  23. سلام وقت بخیر چرم گاوی عسلی یکی از چرم های بسیار زیبا و با کیفیت درایران است خرید و فروش آن در بازار بسیار رونق دارد ممنون از مطالب بسیار خوبتان لطفا بفرمایید که چه گونه می توان لیست قیمتتان را دریافت کرد و این محصول را به صورت عمده خریداری کرد

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  24. سلام. ممنون از مقاله خوبتون . خیلی کامل توضیح داده شده. من حتما برای سفارش خدمتتون تماس میگیرم.

  25. عمدتا چرم گاو و گاومیش بهترین چرم ها هستن. دوام عالی دارن و واقعا شیک هستند. اما از نظر قیمت یکم گرون هستن

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  26. سلام و خسته نباشید . من از محصولات سایت خرید کردم و دارم استفاده میکنم.چرمی که تهیه کردم واقعا با کیفیت هست . تشکر بابت ارسال به موقع

  27. چرم گاوی کاربردهای زیادی داره از جمله آنها اینکه برای ساخت کیف و کمربند و… استفاده میشه

  28. خسته نباشید و خدا قوت من به دنبال کیف های چرمی ای بودم که در عین حال که مقاوم هستند اما نرم و انعطاف‌پذیر باشند فروشگاه آنلاین شما این نیاز بنده رو بر طرف کرد واقعا ممنونم ازتون

  29. با سلام نمونه چرم های این شرکت رو میتونید در سایت ببینید. ولی چیزی که از نزدیک ببینید، کاملا فرق داره و فوق العاده ست.

  30. به خانم های که علاقه به ساخت کیف چرمی دارن سفارش میکنم از این سایت خرید کنن
    جنس و قیمت خوبی دارن

    • سلام
      فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  31. سلام وقتتون بخیر .
    برای فروشگاهم نیاز دارم تا بهترین محصولات رو تهیه کنم . چون مشتریانی که دارم همشون دنبال جنس خوب و با کیفیت هستن . حالا با شناختی که از شما پیدا کردم خیلی مایلم که با شما یه همکاری خوب رو شروع کنم . سپاس فراوان .

  32. سلام مقالتون در این باره بسیار مفید بود بنده اطلاعات کافی نداشتم خداروشکر با این اطلاع رسیدم سپاس

  33. بنده یه وانت از این چرم رو میخوام چطوری باید سفارش بدم امکان داره بیشتر راهنمایی کنید ممنون

  34. چرم گاوی واقعا دوام و زیبایی بالایی داره . هر محصولی که باهاش تولید کنی دیگه خیالت راحته که حالا حالاها سالم میمونه . این نکته هم برای تولیدکننده ها و هم مصرف کننده ها بسیار مهم و ضروریه .

  35. سلام من خیلی دوست داشتم از طرز تهیه چرم گاوی بدونم و الان با سایت شما آشنا شدم چقدر خوب و عالی توضیح دادید از چرم گاو متشکریم
    موفق باشید در پناه حق

  36. سلام وقت بخیر
    ببخشید از نحوه نگهداری کیف چرم هم میگید چطور باید از کیف چرم مراقبت کرد ؟ کیف چرم طریقه نگهداریش برام سخته ممنون میشم توضیح بدید

    • سلام خانم فلاحت عزیز
      فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  37. الان کیف چرم کوروکودل در ایران هست ؟ آیا شما خودتون کیف چرم کوروکودل دارید ؟جالب بود برام فکر کردم فقط کیف چرم از چرم گاو هست مقالتون جالب بود بخصوص اینکه از کوروکودل گفتید

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  38. سلام
    الان شما چرم کوروکودل دارید ؟ کیف چرم کوروکودل دارید شما الان ؟ جالب بود من فکر کردم فقط چرم گاوی داریم و ماری .اگر کیف چرم کوروکودل دارید بفرمایید ممنون

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  39. سلام
    مطالب سایتتون بسیار عالی و جذاب بود من اگر بخوام سفارش بدم باید فرم پرکنم؟

    • سلام خانم جابری عزیز
      بله، فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. سلام
    من رنگ عسلی رو خیلی دوست دارم و میخوام یه کیف سفارش بدم و فرم وشمارو پرکردم

  41. کیفیت چرم و نوع دوخت بسیار در ماندگاری کالای چرم اهمیت داره
    امکان ارسال نمونه کالا قبل از سفارش عمده وجود داره؟

    • سلام
      فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  42. تفاوت رنگ محصولاتتون به چه شکله اگه بار عمده بخوام با گستره رنگی متفاوت ارسال دارید؟

    • سلام خانم فرزانه عزیز
      فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  43. با سلام متشکرم بابت مقالات زیبای سایت شما در مورد خصوصیات و ویژگی های چرم گاوی انشالله بزودی برای انجام سفارش ارتباط برقرار خواهم کرد

  44. من متوجه نشدم الان شما فقط پارچه چرم رو ارسال میکنید یا کیف و کفش و ….. هم تولید میکنید؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  45. باسلام
    سوالی ذهنمو درگیر کرده بود خواستم از شما دوست عزیز که متخصص هستید بپرسم چرم گاوی بهتره یا بزی؟

    • سلام خانم قلی زاده عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  46. سلام. خاستم یه انتقادی از این محصول بکنم. من مدتی پیش از این کیف چرم گاو خریداری کردم. کیفیتش خیلی خوبه ولی واقعا بوی زیادی داره. مخصوصا وقتی در کیفو باز میکنی، انگار همین الان پوست گاو رو کندیم.

  47. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم و جنسی دقیقا مطابق با ابعاد وزیبایی مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  48. کیف هاتون خیلی مرغوب و باکیفیتن مرسی از سایت خوب شما برای ارائه این محصولات عالی

  49. سلام من از سایتتون خرید کردم واز کیفیت محصولاتتونم راضی بودم و به دوستامم معرفی کردم ممنون از شما

  50. سلام، من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت محصولاتتونم راضی بودم و به دوستامم معرفی کردم ممنون از شما

  51. درود و خسته نباشید محصولتون خیلی با کیفیت بود ممنون از شما همیشه موفق و سر بلند باشید

  52. حیوانات گناهی ندارن که ما پوستشون رو بپوشیم، لطفا جای استفاده از چرم طبیعی از چرم مصنوعی با کیفیت استفاده کنید.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  53. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم چرم عسلی شما خیلی زیباست و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام خانم نیازی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  54. با عرض سلام و خسته نباشید
    لطف بفرمایید که بگویید اگر این محصول را به صورت تعداد بالا سفارش دهم شامل تخفیف می شود یا خیر؟

    • سلام خانم یوسف زاده
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید

    • سلام جناب خسروی
      فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  56. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ خیلی کارهاتون شیک و زیباست. ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  57. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.کیف های پیجتون خیلی شیک و زیباست. رنگ عسلی هم دارید؟

    • سلام خانم نیازی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  58. نحوه خرید کردن ازشون خیلی اسون بود ممنون از شما به خاطر احترامی که به خریدار می زارین سپاس فراوان

  59. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ اگه بخوایم کلی خرید کنیم ، هر چند تا کیف عمده حساب میشه؟ باتشکر از شما

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  60. سلام
    روز بخیر.
    چرم گاوی تبدیل به یکی از پر اهمیت ترین انواع چرم شده که ویژگی های ظاهری و کیفی ممتاز آن و قیمت مناسب چرم گاوی از سوی دیگر منجر به توسعه این محصول در حوزه کاربرد و فروش شده اند

  61. من رنگ چرم عسلیو از همه ی رنگا بیشتر دوست دارم خداروشکر تنوع این محصولتون خیلی زیاد بود من راضی بودم.

    • سلام خانم عباسی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  62. سلام خسته نباشید اگه مدل کیف رو خودمون بدیم برامون تولید میکنید؟؟ ممنونم از پاسخگوییتون

    • سلام جناب بکروی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  63. سلام. خوب با توضیحات کاملی که در مورد چرم طبیعی گاوی زرد داده شد ،این نوع چرم بدلیل طبیعی و اصل بودن ان در بازارهای خارجی هم از جایگاه خوبی برخوردار است.دوام و استحکام این چرم ها باعث شده که از محبوبیت زیادی در کشورهای خارجی برخوردار شود. در صنعت پوشاک این نوع چرم ها بسیار کاربردیست.ممنون بخاطر این محصول خوب و با کیفیت .

  64. با سلام و خسته نباشيد
    من از محصولات اين سايت استفاده كردم و خيلي راضی بودم و پیشنهاد میکنم حتما از این محصولات استفاده کنید.

  65. سلام و خسته نباشید
    مقاله حاضر بسیار جامع و کامل بود . من به شخصه به چرم علاقه زیادی دارم و همیشه از این سایت خرید میکنم . پیشنهاد میکنم حتما محصولات این سایت رو امتحان کنید.

  66. یکی از خصوصیات مهم پارچه چرم ، کیفیت بالای آن هست که مخصوص خانمها و آقایون خوش پوش هست، و باعث مرتب دیده شدن اونها میشه.

  67. با سلام
    لطفا در مورد راههای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی توضیحاتی بفرمایید . بسیار ممنونم

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  68. کیف ها یا لباس هایی که از چرم گاوی عسلی تولید میشن چند سطح بالاتر از محصولات مشابه هستند از نظر زیابیی

  69. با سلام
    من از این مرکز فروش چند بار خرید کردم و خیلی از کیفیت کارشون راضی بودم . جنس محصولاتشون خیلی خوبه و ارسال به موقع دارند. پیشنهاد میکنم حتما دیدن کنید.

  70. با سلام و خسته نباشید
    خیلی چرم زنانه خیلی شیکی است مخصوصا رنگش رو خیلی دوست دارم ممنون از سایت خوبتون

    • لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  71. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، ممنون که خصوصیات کامل هر نوع از محصولات تون رو نوشتید برامون و با تشکر ویژه از مجموعه افروز که محصول با کیفیت و مناسب برای انواع مشاغل رو تولید و توزیع میکنند

  72. مهمترین ویژگی این نوع چرم مقاومت بالای آن است،و در بسیاری از موارد میتوان استفاده کرد کیف صندلی کفش ،صنایع دستی و صنعتی

  73. با سلام خدمت خواننده گرامی ویژگی های یک چرم طبیعی که باید داشته باشه چیا هست که این چرم گاوی عسلی داشته باشه من با توجه به تجربه خریدی که داشتم از این چرم ها میدونم که چند تا ویژگی زیر رو باید داشته باشه بررسی لبه‌های محصول چرمی
    دقیق نگاه کردن به طرح روی سطح چرم
    تا کردن چرم
    بوییدن چرم
    تست پارگی
    آتش زدن چرم اینا رو تست کنید متوجه میشید یه چرم اصله یا نه

  74. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما چرم گاوی خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  75. با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق باشید.

    • سلام جناب سلگی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  76. سلام مطالب خیلی خوب و مفیدی گذاشتین توی سایت چرم گاوی عسلی بسیار زیباست و برای تهیه کیف و کفش و کمربند بسیار شیک و زیبا میشه ممنون از ارائه همچین محصولاتی

  77. سلام و عرض ادب نماز و روزهاتونم قبول باشه ایشالله ،چرم گاوی جز قشنگترین نوع چرم ها موجود میباشد و محصولاتی که از این چرم درست میشن با کیفیترین محصولات کیفی چرم میباشد و از نظر قیمت نیز بی نظیر هست ،من همیشه از این سایت سفارش میدم برای خودم و خانوادم و حتی براب هدیه دادن ، ایشالله روز به روز موفقتر باشید در ارثه تولید

  78. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه چرم افروز و بابت توزیع و پخش چرم گاوی عسلی با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم.یک سوال داشتم ممنون میشوم جواب دهید برای اینکه محصولات چرمی عمر و دوام بیشتری داشته باشند از چه محصولاتی باید برای تمیز کردن و استحکام آن ها استفاده کرد

    • سلام جناب خوش اخلاق
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  79. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر
    من خالم از شما خرید عمده داره و تو خونش با این چرما کیف و دستبند درست میکنه
    خیلی از چرم هایی که از شما میگیره راضیه همچنین از قیمت مناسبتون.

  80. من عاشق این چر مهای گاوی هستم و دوست دارم حتما از اینها داشته باشم قیمت هارو بزنید لطفا و همچنین توضیح بیشتری بدید

  81. من عاشق این چرمهای گاوی هستم که رنگ و مقاومت بسیار خوبی دارد حتما باید داشته باشم بیزحمت قیمت ها رو هم بزنید و از کیفیت بیشتر توضیح بدید ممنون

    • سلام
      فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  82. سلام روزتون بخیر
    شما چ رنگ هایی از این چرم رو موجود دارین؟
    چرم های نوع دیگه هم دارین مثل شترمرغی یا مثلا بزی؟

    • سلام جناب رضایی عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  83. شما فقط به صورت عمده چرم میفروشین یا به صورت محصولات هم موجود دارین مثل کیف و کفش؟

    • سلام خانم عباسی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  84. سلام و درود به شما گروه بازرگانی چرم افروز نکات کاملا قابل توجه را از سایت شما یافت خیلی خیلی خوب بود

  85. چرم گاوی تنها مشکلی که داره وزن بالاشه که اون هم به علت ضخامتش هست، من که راضیم

  86. سلام و وقت بخیر
    عزیزان من از محصول این مجموعه خرید کردم و قیمت، کیفیت و برخورد همگی عالی بودن
    به شما هم پیشنهاد میدم از این اجناس سفارش آنلاین بدهید

  87. من خیلی رنگ عسلی رو دوس دارم
    مخصوصا این رنگ خودش رو در زمینه چرم خیلی خوب نشون میده
    واقعا محصولاتتون بی نظیر هستش
    ممنون از شما

  88. من مقداری از این محصول رو برای فروش تو مغازه ام تهیه کردم. هم کیفیت خوب بود هم قیمت مناسب بود. تشکر مجدد از عوامل فروش

  89. با عرض سلام و خسته نباشید واقعا کیف های چرم اصلیتون زیباست با توجه به مطالب داخل سایت این کیف ها علاوه بر زیبایی ظاهریشون داراز دوام بالایی هم هست از تصویر اولیه که داخل متنتون هست موجود دارید اگر دارید ممنون میشم قیمتش رو بهم بگید

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  90. سلام و خسته نباشید موفق باشید میتونید بگین که طراحی های سفارشی ام میزنین یا نه

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  91. من چرم عمده میخوام تا کی میتونید برام ارسال کنید و اینکه هزینش کارت به کارته یا نقدی؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام عباس عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  92. سلام وقت بخیر توضیحاتتون خیلی خوب بود آیا امکان داره طرحشو خودمون بدیم یا اگه امکانش هست عکسای بیشتری از طرح های مختلفتون داخل سایت قرار بدین باتشکر

  93. چرم، کاربردهای مختلفی دارد. اما استفاده از چرم در ساخت کاپشن، کیف و کفش بیشتر است.

  94. با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم شما در تهیه محصولات تون از چرم ایتالیایی هم استفاده میکنید؟

    • سلام مریم عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  95. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:

    کیف‌ها از نظر کیفیت و همچنین قیمت‌هایی که دارن به چندین دسته تقسیم‌بندی میشن که کیف چرمی از جنس چرم گاو می‌تونه‌یه نمونه از کیف‌هایی باشه که بهترین کیفیتا داره، این محصول قیمت مقرون به صرفه داره به همین دلیل کسایی که به کیف نیاز دارن سعی می‌کنن از این محصول برای خودشون خریداری کنن من هم قبلاً خرید داشتم اما به صورت فیزیکی، شما هم اگه قصد خرید دارید هرگز فرصت از دست ندید.

  96. بلافاصله پس از سفارش با من تماس گرفت شد برای هماهنگی مراتب بعدی کار این که پیگیر هستید و کارها رو با نظم خاصی انجام میدید خوبه

  97. سوال برام پیش اومد چون می خواستم صادرات کنم ایا محصولات شما مجوز های لازم برای صادرات را دارد اگر داره ممنون میشم در باره نحوه همکاری توضیح بدید

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  98. اطلاعاتی درباره آشنایی با انواع چرم گاوی در این مقاله سایت ارائه دادید. این اطلاعات کامل و دقیق بود. برای سفارش عمده محصولات تخفیف دارید؟؟

    • سلام حسین عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  99. چگونگی تولید چرم گاوی عسلی در این مقاله ارائه شد چگونه از کیفیت این محصول تولیدی مطمئن شویم ؟آیا ارسال نمونه دارید؟

    • سلام حسین عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  100. یکی از مهم ترین عواملی که چرم گاو را به پر مصرف ترین چرم در جهان تبدیل کرده است، مصرف بالای گوشت این حیوان در سراسر جهان می باشد

  101. با سلام
    اصولا چرم گاوی به شدت مورد توجه و استقبال افراد زیادی است و در این میان چرم گاوی عسلی یه رنگ خاص و ویژه می باشد که هر کسی برای یکبار هم که شده تمایل دارد این رنگ و سبک را در وسایل و کالای چرمی خود مورد استفاده قرار دهند. کارگاه ها و دوزندگی های چرم می توانند به صورت عمده این مدل چرم را از سایت چرم افروز سفارش دهند.

  102. سلام و احترام مرسی از سایت خوبتون
    چرم یکی از محصولات شناخته شده و زیبا هستش که خیلی طرفدار داره و جزو بادوام ترین هاست مخصوصا چرم گاوی به رنگ عسلی که خیلی زیباست و علاوه بر زیبایی واقعا دوام و کیفیت بالایی هم داره اما چیزی که راجبع چرم مهمه نوع دوخت و کیفیتشه و برای کیف و کفش و…. این مدل چرم عسلی خیلی زیباست و واقعا چشم نوازه
    چیزی که سایت شمارو نسبت به جاهای دیگه برجسته میکنه قیمت مناسب و در عین حال تنوع رنگ و طرح هستش که دست خریدارو تو انتخاب با میزاره
    سوالی که داشتم از خدمتتون اینکه ارسال به عنوان نمونه کار دارید که بدونیم کیفیت محصول چجوره و بعد به صورت عمده سفارش بدیم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید درپناه حق

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  103. باسلام و وقت بخیر ، چرم گاوی از مرغوب ترین چرم های دنیا هست و کیفیت خیلی بالایی داره و رنگ عسلی نیز از پرطرفدارترین رنگ های چرم ها هست که برای تهیه محصولات چرمی از آن استفاده می شه و خرید عمده این محصول بسیار به صرفه تر می باشد

  104. سلام. وقتتون بخیر. من کلاس چرم دوزی میرم
    برای دوخت کیف از این چرم ها خریدم. کیفیتشون خیلی عالیه و به همه هم معرفی تون کردم. مرسی

  105. سلام. این چرم ها خیلی مرغوب هستند و اصلاً پوسته پوسته نمیشن، اگر کارای چرم انجام میدید از بهترین ها هستند. از همینجا یه خرید راحت و مطمئن داشته باشید.

  106. سلام خداقوت خیلی خوب بود جنس عالیی متشکرم انشالله که همیشه در همین راستا پیش برید

    • سلام آقا عرشیا عزیز
      بله ارسال به تمام نقاط امکانپذیر است برای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  107. سلام.
    مطالب بسیار خوبی را به اشتراک گذاشتید. رنگ عسلی یکی از رنگ های پرطرفدار در محصولات چرمی است.

  108. سلام روز بخیر
    چرم گاوی عسلی کیفیت خیلی خوبی داره
    و اینکه ایا برای مجموعه ای کوچیک شما ارسال دارید و تفاوت قیمت نسبت به چرم تولیدشده به محصول چقدره مرسی از سایت خوبتون

  109. من فقط از کیف چرم استفاده میکنم خیلی خوبه
    شما چه تضمینی دارید برای جنساتون؟

    • سلام دوست عزیز
      از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • سلام دوست عزیز
      از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  110. سلام و احترام
    کلا من از چرم های طبیعی خوشم میاد مخصوصا که رنگ عسلی و نباتی باشه بیشتر کفش هایم هم سعی میکنم از چرم طبیعی استفاده کنم چون پا قلب دوم آدمه

  111. سلام و عرض و ادب و احترام
    کیف های چرم گاوی عسلی بر خلاف بقیه ی کیف های چرم تنوع زیادی داره و‌ جنس مرغوبی داره
    زیبایی چشمگیر این کیف ها فوق العاده است
    از جنسشون هم که نگم که عالیه
    عالیه ، پیشنهاد می کنم بخرید
    ممنون از شما به خاطر تولید این محصول خوب و با کیفیت و زیبا

  112. سلام لطفا یه شماره تماس بدید من سوال دارم ازتون میخوام بدونم چند روز کاری به دستم میرسه؟

    • سلام خانم اعلایی عزیز
      شما فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

  113. سلام خواستم بگم تیم مشاورین این سایت بینظیره و به خوبی قبل از ثبت سفارشم راهنماییم کردند کاملا ممنون از شما.

  114. سلام و وقت بخیر. میخواستم بدونم بهترین چرم از پوست گاو تولید میشه یا از پوست دیگه؟

  115. سلام وقت بخیر
    چرم گاوی زیبایی و دوام بیشتری نسبت به چرم های دیگه داره ممنون از سایت خوبتون

  116. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما

    • سلام وقت بخیر
      جهت اطلاع از شرایط مجموعه فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا همکارانم با شما در ارتباط باشند.

  117. سلام ببخشید شما فقط کیف تولید میکنید؟
    چون من قبلا کیفش رو خریداری کردم و دوام بسیار بالایی داشت میخام ببینم محصولات دیگری هم با همین جنس و کیفیت بالا دارید؟!
    ممنون

  118. باسلام در خصوص سفارش چرم گاو عسلی لطفا راهنمایی های لازم بهم بکنید من تولیدی دوخت کیف دارم و اگر رضایت داشته باشم و قیمت مناسب باهام حساب کنید مشتری ثابت خواهم شد

  119. سلام داخل سایت در خصوص نحوه ی سفارش توضیحی ندادی ممنون میشم راهنمایی کنید

  120. با سلام خدمت شما و تیم خوبتون برای ارائه محصولات با کیفیت داخل این سایت محصولات چرمی معمولا به همراه کارت گارانتی ارائه می شوند که این نشان دهنده اهمیت رضایت مشتری برای فروشنده است ایا سایت و مجموعه شما گارانتی برای اینکه خیال خریدار از کیفیت این محصول راحت باشه ارائه میکنید؟

  121. ممنون از مطالب خوبتون فقط لیست قیمت هاتونو پیدا نکردم میشه راهنماییم کنید از کجا مشاهده کنم قیمتا رو

  122. چرم های گاوی به دلیل وجود بافت بسیار مقاوم و محکمی که دارند برای اون دسته از خریدارانی که دنبال محصولاتی هستند که تا چند سال براشون کار کنه مناسب هستش

  123. در گذشته خیلی راحت نمیشد چرم اصل را پیدا کرد ولی امروزه با وجود مجموعه ای مثل شما راحت پیدا می شود.

  124. سلام وقتتون بخير
    ،چرم طبيعي هست يا چرم مصنوعي قيمت ها رو اگه ميشه لطف كنيد بهم بگيد ،خريد و نحوه پرداخت پول به چه صورت هست؟

  125. چرم گاوی عسلی با رنگ متنوع و تولید مختلف داخل ایران از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و به علت تهیه مواداولیه مرغوب کیفیت برای صادرات نیز دارد و برای تولید کننده نیز صرفه اقتصادی دارد و مزیت رقابت نیز دارد .

  126. رنگ پشت ماده مورد نظر
    چرم مصنوعی معمولاً دارای پشتی پارچه ای است که با پوشش پلاستیکی صاف و دانه ای پوشیده شده‌است. چرم طبیعی در پشت فیبری است. اما همچنین چرم‌های مصنوعی ای نیز وجود دارند که پشت آن‌ها همانند چرم طبیعی است.

  127. از جمله مزایایی که چرم های طبیعی نسبت به انواع چرم مصنوعی دارند، دوام بالای چرم های طبیعی است

  128. سلام .سایتتون خیلی خوب بود و مطالب بسیار مناسب و مفیدی انتشار دادید.تشکر فراوان

  129. سلام خسته نباشید چرم های شما با کیفیت های بالایی هستش اما قیمت باللایی دارید بنظرم

  130. سلام برای صادرات چه میزان کیف دراید من تعداد بسیار زیادی لازم دارم ممنونم

  131. سلام خدا قوت و بسیار مسرورم که چرم های شما کیفیت های بسیار بالایی داره

  132. سلام خسته نباشید من عاشق کیف چرم هستم کیف چرم زنانه هم دارین؟کجا میتونم مدل هاتون و ببینم؟

  133. سلام روزتون بخیر باشه
    صنعت چرم و صنعت خز با هم متفاوت‌اند. این تفاوت از اهمیت مواد خام مورد استفاده در هر کدام پیداست. مواد خام مورد استفاده در صنعت چرم، محصولات فرعی صنعت گوشت هستند؛ در حالی‌که گوشت ارزش بیش‌تری از پوست دارد. مواد خامی که در صنعت خز به‌کار گرفته می‌شوند هم متقاضی خودش را دارد ولی من از چرم این سایت خرید کردم بسیار راضی بودم

  134. سلام خسته نباشید
    چرم، از دباغی پوست گاو و گوسفند بدست می‌آید. فرایند دباغی، پوست فساد پذیر را به یک مادهٔ طبیعی پایدار، دایمی و انعطاف‌ پذیر برای کاربردهای گوناگون تبدیل می‌کند.استفاده از پوست حیوانات مختلف برای ساخت پوستین و قبضه شمشیر و آستر کفش و لباس های زمستانی هم چنین برای رکاب و مشک و نیز جلدهای چرمی برای کتاب ها که به صورت ساده ای طلا کوب می شد، بعضی از مهم ترین کاربردهای چرم است.من از کیف این ساییت خرید کردم و راضی بودم

  135. سلام وقت بخیر

    مطالب سایت رو درمورد چرم گاوی عسلی مطالعه کردم خیلی خوب و مفید بودن همچنین از کیفیت چرم ها راضی هستم خیلی شیک و اصل هستن توصیه میکنم کاربرانی که قصد دوخت کیف و..چرمی دارن حتما از این چرم استفاده کنن

  136. با سلام و وقت بخیر
    محصولی که موجود دارین فقط کیف چرمی هستش یا محصولات دیگه هم دارین؟

  137. خرید مستقیم چرم خام گاومیش رو از این مجموعه تجربه کنید.-سفارش قبلی که از شرکت شما داشتم خیلی راضی بودم. محصول کیفیت مناسبی داشت.قیمت هم برای من خوب بود.در خرید بعدی مقدار بیشتری سفارش می دم.

  138. خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.کیف های پیجتون خیلی شیک و زیباست. رنگ مشکی هم دارید؟

  139. سلام وخداقوت
    این نوع چرم که به چرم گاوی عسلی هست کاربردزیادی دارد وازادن درتهیه ی لباس وکیف استفاده میشود همچنین کشورهای روسیه، کره و برزیل هم در تولید چرم و حتی صادرات استفاده میشود

  140. سلام وخداقوت
    این نوع چرم که به چرم گاوی عسلی هست کاربردزیادی دارد، همچنین کشورهای روسیه، کره و برزیل هم در تولید چرم و حتی صادرات استفاده میشود

  141. چرم گاوی از بهترین نوع چرم های جهان می باشد که باید بهش توجه ویژه ای کرد

  142. با سلام و درود چرم گاو از ضخامت بیشتری برخورداره و کیفیت خوبی داره

  143. با سلام و خسته نباشید چرم رو چگونه درست میکنید میشه در سایت قرار بدید

  144. چرم گاو فقط مشکی و قهوه ای داره یا رنگ های دیگه ای هم داره ممنون میشم توضیح بدید لطفا

  145. بسیار چرم هاتون قیمت مناسبی دارند و با کیفیت بسیار مطلوب در بازار عرضه می شوند

  146. سلام روز بخیر
    من برای مغازه ام میخوام چرم گاوی سفارش بدم. اگر مشتری از این چرم ها رازی باشند دیگه هميشه این سفارش رو از شما تهیه می کنم. می خواستم بدونم شما ارسال به سراسر کشور دارید؟

  147. من از محصول شرکت شما خریداری کردم وراضی بودم . چرم گاوی عسلی شرکت شما واقعا از کیفیت خوبی برخوردار بود.

  148. اگر ممکن هست سفارش عمده چرم گاوی عسلی من رو که در سایت شما ثبت کردم رسیدگی کنید؟ قصد دارم سفارش جدیدی در سایت ثبت کنم. منتظر ارسال محصولات هستم.

  149. خرید های ما از شرکت شما از چه مقدار به بالا تر باشه شامل تخفیف میشه؟اگر تعداد خرید بالا باشه چی؟ سوالات دیگه ای هم دارم میتونم حضوری خدمت برسم؟

  150. روزتون خوش. من از محصولات چرم مجموعه ی شما برای همسرم خرید کردم. خیلی خوشش اومد و از اون به بعد از مشتری هاتون شدیم. مچکرم. خدا به کارتون برکت بده.

  151. من همیشه به دنبال خرید چرم با کیفیت بودم. محصولات چرم شرکت شما کیفیت مناسبی دارن؟ قیمت در چه رنجی هست؟ صادرات هم دارید؟

  152. اگر کاتالوگ و قیمت های محصولات رو در سایت قرار بدین خیلی خوب میشه که بیشتر از قیمت ها و کیفیت هاو تنوع محصولات اطلاعاتی به دست بیاریم ممنون میشم ازتون

  153. این چرمای گاوی عسلی به چه علتی این نام رو گرفتن ینی رنگشون عسلی هست یا نه از عسل و مشتقات عسلی تولید و عرضه میشن اگر توضیح بدین ممنون میشم

  154. صنعت چرم و صنعت خز با هم متفاوت‌اند. این تفاوت از اهمیت مواد خام مورد استفاده

    در هر کدام پیداست. مواد خام مورد استفاده در صنعت چرم، محصولات فرعی صنعت گوشت هستند

  155. سفارش عمده ای که داده بودم به دستم رسیده اما مشکل اینجاست کیفیت محصولاتتون یکم افت کرده

  156. سلام و عرض ادب خدمت شما.. توضیحات شما عزیزان چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم از شما ممنون

  157. سلام وعرض ادب کیفهای چرم بسیار با کیفیت است وقیمت مناسبی دارد چون با حذف دلالان و واسطه ها قیمت مناسب میپردازید

  158. سلام سپاس از اطلاعات عالی که در سایت قرار دادید این چرم را از پوست حیوانات مختلف از قبیل گاو، شترمرغ، بز، مار، کروکودیل و غیره بدست آورده و به منظور بالا بردن دوام

  159. فرق بین چرم گاوی، بزی، شترمرغ و بقیه چیه؟ کدوم کیفیت موندگاری بالاتری دارن؟ منظورتون از چرم گاوی عسلی رو هم متوجه نشدم.

  160. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  161. سلام و عرض ادب
    ممنون از سایت خوبتون .برای خرید عمده لطف میکنید راهنماییم کنید .سفارش برای شهرستان قبول میکنید .

  162. چرم گاوی عسلی یکی از پر طرف دار ترین چرم ها است که دارای متریال طبیعی واعلا ومرغوب است وقیمت بسیار مناسبی هم داراست .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما